Angel

Bilkörning i dag.

Publicerad 2009-12-07 09:44:28 i Allmänt,


I dag ska jag Köra bil. Det är roligt. Men Mycket att tänka på. Jag är rätt trött i dag, Kunde inte sova så bra i natt så jag hoppas Att det går bra.Jag skulle vilja gå och sova lite till.Men jag får När vila mig jag kommer hem,


Jag grubblar så mycket på allting. Pengar, vad jobb jag ska Gora. Hur jag ska Få dagarna Att gå?

Jag hoppas Verkligen Att Af kan Hjälpa mig.? * Hmm * Hursomhelst har dom skyldighet Att göra det.

Jag är 33 år gammal och har hela livet framför mig och jag vill ut folk och träffa, Ha Något Att göra på dagarna ..

Mår inte bra av Att bara sitta här hemma och Inte Göra Något bara känna Att dagarna går och livet rullar på ..



Nu blir det te! Ett Måste på morgonen så jag vaknar till liv.

* Love Angel *bloglovin

Kommentarer

Postat av: Hassna

Publicerad 2009-12-07 09:58:32

sv: Tack sj =)

Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Publicerad 2009-12-07 10:08:00

Tack så mycket vännen. =)

Fin blogg du har också.

Ska vi följas bloglovin? =)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela