Angel

Jag vann en sony Ericsson X 10 i planet3 vip tävling :)

Publicerad 2010-04-15 17:45:04 i Allmänt,


Bild från tre. se hemsida





Jag var med och tävlade i planet 3s vip  tävling och där kunde man vinna mobilen ovan..
Jag skickade in och lämnade en slogan till varför jag skulle vinna och jag sa jag vinner aldrig!

Men i går när jag var i hamnen och fikade och solade med bästa vännen fick jag ett  sms  där  det stod grattis  du har vunnit en sony Ericsson x 10 :)!!!Jag blev så chockad... För jag trodde aldrig att jag skulle vinna men de gjorde jag
Mobilen är ju jättesnygg och dyr..Väntar så tills jag får den..
Jag förtjänade verkligen att vinna!
I  bland har jag tur ..



Kommentarer

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-04-16 22:21:57

WOW. Vilken höjdar-vinst!!!

Postat av: I s a b e l l a

Publicerad 2010-04-17 22:53:40

SVAR: Vad kul :D Jag glömde anmäla bilder till "Mitt Göteborg". såg det dagen innan man skulle lämna in.. :P typiskt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela