Angel

Statist i helgen

Publicerad 2010-04-19 19:23:32 i Allmänt,



I helgen ska jag vara statist på en film av Ruben Östlund som heter Play. Han som gjorde de "ofrivilliga"


 Förra gången de ringde blev jag så dålig dagen innan jag skulle på audition jag skulle provpela som en mamma till en  tonårson. Hade  3 repliker..*suck*

Jag tror inte att jag fixar att  vara i centrum på det sättet men statist är bra då är man i bakgrunden

Men min  mamma  tror på mig och säger att jag kan och har det i blodet att såela och agera så jag ska inte ge upp.

Jag fotar, målar och  är statist i bland. Det är roligt alla dom har ju ett samband det är skapande yrken.

Jag är glad att dom ringde, Det ska bli spännade att vara  staist och vara med vid en filminspelning.

Jag har ju varit statist tidigare men då var några år sedan

Solen skine roch nu är våren här!!*Äntligen* Jag har fått färg i ansiktet ...:)Känner mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela