Angel

Statist "play" av Ruben Östlund

Publicerad 2010-04-26 22:47:09 i Allmänt,



 I lördags och söndags var jag statist i Ruben Östlunds kommande film"Play" Scenen utspelade sig i hjälbo(gbg)

Lite nervöst var det men så kul..Trevligt gäng statister och jag som inte är så  pratglad och social alltid.Är lite mer försiktigt innan jag öppnar mig för nya männiksor pratade som bara den , var social. Kände mig hemma i gänget.

Några  pratade jag mer med än andra. Det var yngre och lite äldre statister. jag var  mellan dom yngre och dom äldre.

Barnskådisarna var så otroligt duktiga, det var killar mellan 14-15 år gamla..:)Dom hade så roligt tillsammas.


Ruben östlund kom fram och presenterade sig . Har aldrig varit med om det tidigare att en regissör gjort  så.
Har varit statist i andra serier.

Hans gäng var trevliga och man blev väl omhändertagen. God mat fick man med och man kände sig välkommen.


2 dagar  var jag med i filmen.
2 långa och intensiva dagar men det var kul och jag kommer söka mera statist roller
Jag blev ju uppringd av svt för en tag sedan och de ville att jag skulle göra en provspelning  för en roll som tonårsmamma,, Tyvär så blev jag sjuk dagen innan i magsjuka!!
Jag kommer inte sabba en sån chans igen om dom ringer  nån mer gång för liknade roller.



Jag ser framemot att se filmen på bio och jag hoppas att dom inte klipper bort mig.
Hade vart så roligt att se mig själv i filmen :)

Efter  inspelningen kom Ruben fram och tackade oss statister för bra jobb  :)

Vi åkte runt i en buss fram och tillbaka.. Mer får ni se i filmen :)
Play visas  nästa år..




Kommentarer

Postat av: Bögen från Dalarna

Publicerad 2010-04-29 18:58:58

Åh, drygt med magsjukan där inför provrollen! En annan borde kanske också söka som statist, hehe.



Och tack så mycket. Är det inte så man säger; all kärlek är bra kärlek? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela