Angel

Galleri hagström 25-30 sept 2010 Stockholm

Publicerad 2010-08-07 13:46:30 i Mina tavlor och teckningar,



Jag  fick en frågan av en konstnär på fb om jag ville vara med i ett projekt med andra kvinnliga konstnärer
att ställa ut på ett galleri i stockholm :)Jag blev jätteglad.. Vilken chans!Sån chans får jag  bara inte missa..


Ställa ut på ett riktigt galleri :))Vilken  lycka och att det sina tavlor hänga på ett galleri är en härlig känsla

 Titta och säga dom här har jag gjort!!Dom är  mina  och folk gillar faktikst dom.


Så mina föräldrar åker med till stockholm och så bor vi på ett hotell den helgen :)Mysigt att bo på hotell och kanske äta på nån bra rersturang och se stockholm. kameran åker med :)

 Sambon jobbar så han kan inte åka med.. Men de finns ju   mobiler så att man kan ringa varandra:)

Så nu ska jag välja ut  fem tavlor jag ska  ha med på utställningen :)

Ha de bra!


akryl på duk
 2010

Kommentarer

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-08-09 14:59:09

Glad för din skull, nä håller helt med, sådana chanser får man bara inte missa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela