Angel

Lördag

Publicerad 2010-02-20 10:39:57 i Allmänt,




 Hej!

Det bara snöar och snöar här i Götet. Fint är det men jag har lessnat på det nu
Jobbigt att ta sig fram  och nu börjar jag längta till våren och då man får höra fågelkvitter

Slippa  ta på sig  så mycket kläder, Börja använda vårkläder.
Jag har uppdaterat min garderob med lite  nya kläder

 rensat och slängt gamla kläder som jag inte använder.

I eftermiddag ska jag gå och träna :)Äntligen!Var et tag sedan nu så de kommer att bli tufft och det känns motigt att gå dit men jag vet att jag inte kommer ångra mig
Body jam heter det som jag ska träna. Har aldrig  gått på ett sånt pass så det blir spännade att se vad det är.

Jag  behöver motion och  röra på mig. Jag mår inte bra av att bara sitta inne en hel dag.Blir så mossig i huvudet och känner mig trött och hängig.

Nu blir det te:)







 Ha en trevlig lördag!





Kommentarer

Postat av: viktoria˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Publicerad 2010-02-20 10:53:23

Gud vilken fin blogg!

:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-20 11:10:33

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen!

http://livetibabylon.blogg.se

Postat av: hanna

Publicerad 2010-02-20 11:47:38

detsamma ha en bra lördag du med :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela