Angel

Kommentarer

Postat av: Linda Jensvoll P

Publicerad 2010-01-17 15:15:14

Tacck! :)

Cool tavla du ^^)

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-01-17 15:23:18

Jäklar så läcker tavla. Ska genast upptäcka din konstkategori!



Har länge tänkt att samla en massa konstbloggar och lägga upp dom på konstbloggen http://artbytina.blogg.se



Finns förvånandsvärt många grymma konstnbärer ute i bloggvärlden. Även om vi inet är en så stor grupp - men vi växer snabbt. Tack för länken.



Vi ses igen!

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-01-17 15:31:21

Jag skickade en ansökan till svenska konstnärer - men fick beskedet att dom inte tog in fler just nu (fast nu var det iofs ganska längesedan - och jag har glömt av att höra av mig igen. Kanske dags. Är med i konstkvarteret däremot (fast jag gillar inte sidan så mycket).

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-01-17 15:38:29

Haha. Lätt att snubbla över tangenterna ibland. Man kan läsa dom mest skojiga felskrivningarna=)

Postat av: charis

Publicerad 2010-01-17 15:49:40

Tack!



Snygg tavla. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela