Angel

Bikini/Bh/ ångest

Publicerad 2010-07-19 21:36:38 i Allmänt,

tjena!!!

  I dag begav jag mig ut och skulle leta efter en fin bikini att ha på mig nu i sommar.
Men så svårt det var att hitta en som satt bra. Är mullig och då är det´svårt att hitta en bra bh  att ha på sig
Hittade en  söt bikini men så såg det som jag hade fler än 2 bobbisar och magen hängde utanför*hmm*Inte så snyggt direkt *suck*letade vidare men inget där heller..
Såg mig själv i spegeln och skakade på huvudet och tänkte usch,Nej jag ska nog inte ha en bikini i alla fall. Blek och fet som jag är.

Nästa sommar hoppas jag att jag blivit smalare , jag tycker att det är så fint med bikini men ska jag ha det vill jag  ha plattare mage. jag kände mig inte  fin i en bikini

Gav upp bikinin och  började  leta efter en vit bh..svårt svårt. svetten rann och jag  prövade en massa bhar men dom satt inte bra*suck*Hatar att ha  stora bobbisar i alla fall när jag ska hitta en bh och bikini.

Sista stoppet blev Lindex och där hittade jag en jättesöt bh :)Expediten sa  du är jättefin i den och jag blev så glad och det blev lite annat också. Lite hårsnoddar i olika färger.börjar ju få långt hår nu och då är det bra med lite hårsnoddar.

 Det blev en  duschreme från Nivea som hette Angelstar  också
Luktade gott
Inne på Claes ohlsson hittade jag en fotfil så nu kan jag  ta hand om mina stackars hälar:(

Det var så mycket folk i stan i dag med*pust*

Väl hemma satte jag ¨på en  kopp te och nu sitter jag och skriver här

Letar efter en restresa till mig och sambon.



Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-07-22 12:00:32

Ja, det är riktigt svårt att hitta bh. Och bikini.. Man kan ju bli svettig för mindre :P



Svar: vad kul att du hade samma idé, det är ju jättebra om man kan sy om lite, så slipper man köpa nytt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela