Angel

Statist i gynekologen i Askim

Publicerad 2010-07-12 16:18:35 i Allmänt,



I dag  har jag varit statist i  "Gynekologen i askim" för andra gången.

Sov inte så bra i natt pga att det var så varmt..Så jag var väldigt trött  i morse, Längtade tillbaka till min goa säng och ville krypa ner och gossa med sambon igen..

Vi dansade frigörande dans med färglada sjalar. svetten bara rann och jag kände att jag började bli yr så det var bara att dricka  vatten.


Jag och sambon somnade  för att  vi blir så trötta av värmen. Jag älskar värmen och sommaren men inte  när det är  för varmt...

Sambon ska gå på "Lotta på Liseberg i dag med kompisar.Jag stannar hemma eftersom jag varit  på inspelning i morse och jag är trött. Vill bara vara hemma och vara d. kolla tv eller läsa en bra bok.
Jag var ju på Lotta förra måndagen och då var det knöckat med folk..

Nu ska jag vila mig igen

Kram


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-07-12 21:24:21

Gott att det var så kort inspelning idag med tanke på värmen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela