Angel

vem är Angel?

Publicerad 2010-07-07 23:33:10 i Allmänt,



Angel heter Caroline och är 33 år gammal från Göteborg
Bor tilsammans med min sambo i en  härlig 3 a:)
Är utbildad konstnär vid Göteborgs konstskola. målerilinjen 2000-2003
Har målat sedan 12 års ålder 

Målar abstrakt konst med mycket färg 
Lägger ner hela min själ i mina tavlor.
Älskar att måla!
När jag målar får jag ut alla mina känslor och tankar
Att få måla  är viktigt för mig.
Jag älskar också att fotografera
Har en Nikon D 60 kamera
Kom   med på   "Mitt Göteborg" På fotomässan 2010 med 2 foton

Fotografera är roligt och det kommer jag fortsätta med.

Ställde senast ut på frölunda kulturhus amatörforum 1-14 feb 2010

I övrigt är jag en glad och go gbg tjej som älskar livet.
Tycker om att vara med vänner. sambon.resa,måla,fotografera. träffa mina söta systersöner. min familj.

Har    haft många motgångar och varit nere på botten och allt var  bara svart.
Blivit sårad  och sviken av många
Men jag såg ljuset igen och kom tillbaka till livet igen.

Är van att kämpa.
Envis och ger mig aldrig.

Fått skinn på näsan, tar ingen skit och låter inga trampa på mig.

En dag kommer jag bli erkänd konstnär och ni kommer få se mycket av mig
Jag är här för att stanna!



Mina 2 foton som  kom med på fotomässan"Mitt Göteborg 2010"






Kommentarer

Postat av: sagaaa. fotoo&vardag

Publicerad 2010-07-09 13:50:11

Sv: Tack! Fin blogg och tack föratt du tycker min bild är fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela