Angel

kallt ute i dag!

Publicerad 2010-11-17 19:17:23 i Allmänt,



I dag när jag gick till jobbet höll jag på att förfrysa  rumpan. Brr. trots vantar. mässa och en tjock fleece jacka så frös jag och jag var väldigt trött i morse. Sängen lockade  väldigt mycket men det var bara att kämpa på..


Trött var jag hela dagen på jobbet men de goa barnen och de  goa arbetskamraterna gjorde att dagen blev bra och tiden gick fort.

 Väl hemma så satte jag  på lite te och kollade webb tv,. och bara var som jag brukar säga..

 Nu när jag skriver  detta så ska gubben kolla "Halv åtta hos mig och jag bloggar och lyssnar på musik

Softar liksom. Det är skönt att vara vara *s*

Ska sätta på lite te för det är gott..


ha de  bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela