Angel

Kommentarer

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Publicerad 2010-12-04 08:05:20

Härlig, gillar det "okladdade" partier, ger en känsla av större djup. Måste fråga, jag målar ju inte alls så abstrakt som du, men när du börjar, ser du resultatet framför dig eller låter du färgerna bestämma helt och hållet, så att det liksom blir en överraskning för dig varje gång?



Jag gillar abstrakt konst, men jag tycker det är extremt intressant att höra tankarna bakom. Vid konstutställningar försöker jag antingen få en guidad tur eller läsa på mycket om konstnären innan. Behöver en grund att stå på för betraktelsen ska bli en större upplevelse, men det är den enda konstteknik jag behöver det med. Annars vill jag gärna tolka och förstå själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela