Angel

Gamla bröllopsfoton:)

Publicerad 2011-08-07 11:17:55 i Angel gillar,




Till vänster, farmor och farfar. mitten, mamma och pappa, och på sista bilden , mormor och morfar :)


  I  går  överaskade vi  mina föräldrar med ett besök hem på  våran resa från solvikscamping.Fick jag de de här tre  bröllopsfotorna.
Mamma och pappa blev jätteglada och vi  åkte  ner till en kina resturang och åt mat :)
Så  vackra  och fina :)
Jag tycker att det är roligt med  foton.
Det är bara mina mormor som lever och hon är 89 år gammal.
Hälsar  på henne i bland då sitter vi och äter mat tillsammans  dricker te och äter bullar och pratar :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-07 11:49:55

vad gör du för nåt :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-07 12:01:26

jag ska snart äta lunch :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela