Angel

Jag saknar dig motvering.

Publicerad 2011-08-19 20:57:51 i Angel gillar,

     http://filmjagsaknardig.blogg.se



Jag vill  vinna biobiljetter till mig och min fina vän Linda för att hon har  varit min vän i 17 år
Under alla dessa år har hon alltid stått vid min sida dag som natt  .sommar som höst.

Jag har varit nere på botten och allt var svart och min kompis fanns där vid min sida och  fick mig att se ljuset igen

Men henne kan jag vara mig själv. Vi   delar glädje och sorg och vi finns alltid där  för varandra.

Finaste och vackraste vännen som finns. Hon betyder så mycket för mig och är som en syster  för mig.

Hon förtjänar det bästa i världen och  jag vill vinna biobiiljetter till oss två så vi kan ha en mysig filmkväll  på bion tilsammans med  goda poppisar :) 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-20 12:59:42

Älskar dig gumman!

Tack för att du alltid finns här för mig.

Vi är som ett gammalt gift par.Så ska det alltid vara:o)

Kramar i massor

Postat av: Angel(Konstnär)

Publicerad 2011-08-20 13:20:59

Älskar dig med sötis.

Tack själv. ja vi är som ett gammal gift par.Ja det ska vi alltid vara :)

Kramar i massor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela