Angel

En måndags kväll i mitt liv

Publicerad 2011-12-05 21:14:19 i Allmänt,



I dag har jag varit på kurs.
En kurs vi har via jobbet på mamas Retro.
Om företagande. I dag så hade vi en kille som kom och visade oss hur Excel fungerar.
Hur man räknar ut inkomst och utgifter.
Så vi fick träna på det.

Där jag jobbar är ett socialt företag  med 12 kvinnor
Trivs bra där:)

Jag är så trött!*Gäspar*
Gör ju inte saken bättre att det rä så mörkt ute nu*brr*

Gillar inte detta mörkret.

Dricker mitt goda höstkimmer te
Gott med te :)

Tiden går fort nu och snart är det jul.

Ha de bra!




Kommentarer

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Publicerad 2011-12-05 23:02:57

Åh tuuusen tack :D

Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Publicerad 2011-12-06 10:39:21

SV tack så mycket =). ja jag har en del på bloggen om man kollar under kategorin Minnen :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-08 12:02:28

Kul att gå på kurs! Fast inte så asrolig kurs du gick på förstås :P Tycker inte jag iaf! hehe.



Tusen tack!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela