Angel

Nej till Liljevalchs vårsalong 2012

Publicerad 2011-12-02 16:56:06 i Mina tavlor och teckningar,



Afrikansk Dans 1500 kr
Är nu till salu igen,
Liljevalchs sa nej till den här




I dag kom svaret på  det jag väntat länge på..Nämligen besked från vårsalongen
Svaret blev nej  och det   hade jag på känn men jag hoppades ju..
Ville ju så gärna...Men men de gillar inte min konst så vad ska jag göra?
Inget att deppa i hop för fast jag är besviken..
För mina tavlor är också fina och jag undrar varför duger inte  dom att hänga där
De passar väl inte  in på i den  fina salongen

Nya tag!!

Kommentarer

Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

Publicerad 2011-12-03 09:42:33

sv: tack snälla! :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-12-04 11:49:41

Så klart att de passar in!Tror bara att de tyvärr har alldeles för många bra konstnärer att välja mellan.Då blir det svårt för dem.

Ge inte upp sötnos!

Puss/Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela