Angel

På jakt efter leggings

Publicerad 2011-02-22 14:21:22 i Angel gillar,

Jeggings Blå 199 kr

Lindex
Min nya leggings!


Till min stora glädje hittade jag ett par leggings /jeggings på Lindex på hemvägen från praktiken :)
Ett par svarta med dragkedja och knapp på sidan. Jag kände mig så fni i dom.
Jag älskar leggings och tunikor att ha till..Ledigt och snyggt.  passar jättebra till vardag och till fest

Träningen ger resultat!Jag blir så glad när jag hittar kläder som passar!
Jag har ju höfter  och lår och mage så det är svårt för mig att hitta kläder som är snygga.
Jag vägrar har tantkläder för att jag är lite mullig. nej usch!Jag vill känna mig snygg!
Nu är jag redo för våren!
Vill slippa  min tjocka vinterjackan tjocka skorna. mössa och vantar!

Jag tränade Zumba i går . I dag har jag träningsvärk..Men det är bra för då har man gjort det bra
I dag tränar jag inte utan  i morgon blir det Afro dance :)

Nu blir det te och bara vara :)
*Love*
Angel



Kommentarer

Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Publicerad 2011-02-23 13:24:15

Jättesnygga leggings! Och vad kul när träningen ger resultat, då blir man glad och motiverad att fortsätta. Själv ska jag också testa på Afrodans imorrn, blir spännande =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela