Angel

Inbjudan till att ställa ut i Paris!

Publicerad 2011-01-22 18:17:49 i Mina tavlor och teckningar,




Har fått en inbjudan att ställa ut i Paris :)Sååå coolt och häftigt!

Blir nog i sommar. Jag är  med i en grupp med andra kvinnliga konstnärer/Female energy Artist) som finns på facebook

Kvinnan som har den gruppen hittade mitt galleri  där "galleri Brems" Så nu är jag medlem i gruppen
Var med  i stockholm förra året . Ställde då ut på Galleri Hagström" med den gruppen. Riktigt kul!

Mina tavlor  fick mycket beröm och en mina tavlor satte en konsthandlare sitt pris på eller ja värdesatte den till 20.000 kr :)Han tog ett av mina visitkort..Får hoppas att han  hör av sig. Hade varit kul!
Men bara att få så mycket beröm är jättekul! och veta att jag är en duktig konstnär
Jag är   ingen amatör konstnär.
Återkommer med mera info om Paris när jag vet mera.
Bara längtar  dit!




*Ångest*
Värderad till 20.000
En av mina bästa tavlor. Mitt livs verk

Kommentarer

Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Publicerad 2011-01-22 18:54:04

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Publicerad 2011-01-23 18:22:25

sv; jo det är super ;) vad gör durå ?

Postat av: BEAUTY SECRETS Tävling pågår!

Publicerad 2011-01-25 12:49:17

Åh vad COOLT! Grattis!!:D



Kul att du är med i min tävling finis, lycka till nu!



Ska kika lite vidare i din blogg nu.

Kram<3

Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Publicerad 2011-01-25 15:28:34

WOW, STORT GRATTIS!!! =D Vilken grej att få ställa ut i Paris!!! =D =D Fram med champagnen säger jag bara =)



SV: Vad bra att produkterna kommit fram!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela