Angel

Lets Zumba!

Publicerad 2011-01-10 21:45:48 i Allmänt,




Jobbat i dag och var trött när jag kom hem . Vilade lite  och drack te..
Var motigt att komma i väg På Zumban i dag..
Mörkt och kallt ute  för att inte tala om hur halt det var*jisses* Ramlade nästan.

Men väl på zumban så njöt jag verkligen och bara  följde med i den härliga musiken och rytmerna

Skaka rumpa och boobisar är min melodi!*hihi*


Riktig kul!!

Har inet tränat på ett bra tag så det var skönt att komma i gång och jag mår så bra nu!

Kommer verkligen ta tag i träningen nu. Ska träna 3 dagar i veckan
Kommer bli tufft men  jag vet att jag mår så bra efteråt.

Har tagigt en härlig dusch och dricker lite te och bara är
Känner mig så fräsch som en ny människa!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-12 07:52:48

allt bra med dig? :)

Postat av: Jenny MF

Publicerad 2011-01-14 09:29:09

Duktig du är gumman! Fortsätt att kämpa!

Belöna sig med en kopp te och slappa i soffan är bra! Man känner sig duktig!

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela