Angel

Svinalängorna!

Publicerad 2011-01-28 11:25:23 i Allmänt,

http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?type=MOVIE&itemid=68066


Bio dags!


I dag ska jag på bio med en kompis och titta på svinalängorna.

Ska bli trevlligt! Gillar att gå på bio. Försvinna in i filmens värld och ett avbrott i vardagen

Sambon får besök av en kompis i dag så då träffar jag min kompis :)

Jag är fortfarande förkyld.!*suck* Verkligen envis..

Jag har säkert överdosderat näsdroppar för jag är så täppt i näsan..

Att man kan bli så trött av en förkylning?*Det är helt otroligt!Men jag tror att det var min kropp som sa till mig ta det lugnt!Men jag vill komma i gång att träna igen.Fick avboka Zumban :(Men det är bara att ta nya tag igen..


Nu ska jag dricka te och gossa ner mig i våran härliga röda soffa *s*

Kolla hem till gården :)

Kram

Kommentarer

Postat av: Tresystrarnaijeans

Publicerad 2011-01-28 13:34:02

Allting bra med dig idag? (:

Jätte söt blogg du har!

Kram

Postat av: Tresystrarnaijeans

Publicerad 2011-01-28 13:58:03

SV: Allting är bra med oss! (:

vad skall du göra idag då?

Postat av: ROBIN HOOD

Publicerad 2011-04-24 23:50:47

åh! :D går du ofta på bio? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela