Angel

En dag på lundbybadet med en kompis och hennes flickor

Publicerad 2011-07-12 17:21:12 i Allmänt,

I dag har  jag varit på  lundbybadet med en  kompis och hennes  flickor. Det var lite kyligt och blåsigt men också lite sol.
Jag  simmade  lite men oj vad  det kändes i armarna. jag måste verkligen träna upp min kondis

Nu har  jag legat av mig ett ta och blivit en tjockis.*Usch* dags att  ta nya tag igen.
Men jag är glad att  jag hittade  en ny bikini, Känner mig   fin i den :)


Jag  fick fakstikt  färg :)Solen tar  fort på mg *l*Det gillar jag :) Gillar att vara brun för då känner jag mig så fräsch och fin, sedan älskar  jag sommaren. Sommar året om hade varit  härligt!

Ny lyssnar  jag på musik på spotify och dricker te  och bara är..



*Kram på er mina fina bloggläsare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela