Angel

Sänder alla mina tankar till Norge

Publicerad 2011-07-24 13:25:22 i Allmänt,


Sänder alla mina tankar till Norge
Så hemskt och offatbart det som har hänt..
Det är en ond värld vi lever i.
Varför inte vara vänner  och samsas  och göra världen till en vacker värld att leva i i stället  för att göra den till en ond värld.?
Finns så mycket ondska i världen.
Så hemskt att så många männsikor fått sätta livet till och så unga.
Föräldrar som förlorat sina barn :(Bombdådet i oslo där männsikor  fick sätta livet till
för en mänsikans vansinne  dåd.
Nej jag blir verkligen ledsen och   får ont i själen när jag  får  veta om sånt  här.
*Gör världen till en vacker värld att leva i i stället för en ond värld men jag vet att det aldrig kommer att bli så   för det är en ond värld  vi  lever i  men man kan ju få  drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela