Angel

Söndag

Publicerad 2011-07-03 12:33:45 i Allmänt,


Nu är det söndag och jag är så trött
Orkar inte vara ute 2 dagar i sträck och parta.
I fredags var jag och  en kompis på  Gretas och  dansade, Var riktigt kul. Gillar stället.
Trevliga människor. avslappnat på något sätt. Bra musik.
Kommer  gå dit igen. Jag och min kompis träffade upp en killkompis från turkiet och hans kusin ute så gick vi  och dansade.

I går var jag och gubben på 30 års fest hos en tjejkompis i Kungsbacka
Jag var helt slut och ville  bara vara hemma, Orkade  verkligen inte men har man sagt att man ska komma så får man det.
Hon som fyllde år är  jättego och söt tjej .Sedan efter festen  så gick  vi ut en sväng till en krog på torget. Men jisses vad trött jag var.

Börjar jag bli gammal eller? hahha, nej men man är ju inte 20 år längre..

Jag kan inet sova heller   för det är ljust och varmt. vädrar i hela längenheten men ändå är det så varmt
Nu blir det te..


Trevlig Söndag

Kram mina bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela