Angel

Varit duktig dag/intevju

Publicerad 2011-06-20 17:01:56 i Allmänt,






I  dag har jag varit på intevju som fritidspedagog/lärare förskolelärare
Jag var så nervös.*suck*
Spänner mig blir röd i ansiktet.
Min självkänsla är inte på  topp och den är något jag jobbar på varje dag
Jag  tycker ändå att det var roligt att dom ringde mig  fast jag inte  har något av dom utbildningarna ovan.
Men jag har  barnskötar utbildning i alla fall och har varit vikarie inom barnomsorgen
sedan har jag ju konstutbildning och fotar s och det är ju ett plus i kanten
Så det var nog det som lockade  dom

Men usch var nervöst det var

Det var 3 stycken som intevjuade mig ..

En efarenhet rikare..

Jag köpte en present till mig själv för jag var så duktig i dag
En jättetsöt randig klänning på Lindex med dragsko i midjan
Kommer  bo i den i sommar.

Jag blev så glad för jag har svårt att hitta klänningar

Klänningen hittade jag på Lindex  Frölunda torg :)

*Love*

Nu ska jag dricka te och bara vara

*Love Angel*

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-06-23 10:00:13

svara gärna på dagens fråga:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/dagens-fraga-1.html#comment

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-06-23 13:09:17

- FIN :)!

Postat av: BEAUTY SECRETS

Publicerad 2011-06-28 14:01:39

Duktigt av dig!! Det är alltid otroligt nervöst på intervjuerna. Speciellt om det sitter flera personer där och intervjuar en! Bra jobbat gumman<3

Och supersöt klänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela