Angel

4 km i regväder

Publicerad 2011-03-31 13:28:29 i träning,

 

 Hej
Nu är jag tillbaka igen

Jag har nu varit ute och sprungigt 4 km i regnväder och det var uppfriskande och lite kallt.
Jag invigde mina nya träningskläder i dag.

Kände mig  så fin och jag märkte allt hur vissa tittade som kom körandes på vägen :)
En söt tjej som är ute och springer*l*
Jag börjar få upp kondisen nu och när jag väl springer så går det undan.

Så nu ska jag fortsätta träna och allt eftersom öka så  jag springer längre sträckor

Min pappa har anmält mig till våruset som är på 5 km går av stapelen den 9 maj
Massa tjejer som springer..sprang det för många  år sedan.

Nu ska jag dricka te och bara vara...:)
Har varit jätteduktig i dag.

Kommentarer

Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Publicerad 2011-03-31 16:59:34

svar: men det är ju inte jag som tecknat dom där ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-31 22:08:21

Hej hjärtat

Så duktig du är!

Jag är enormt imponerad!Dessutom springer du i regnväder:O) Vårruset lär inte bli några problem med den inställningen

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela