Angel

Big Brother

Publicerad 2011-03-21 09:27:38 i Angel gillar,

Trafikanterna kan känna sig trygga när Gurkan, Sveriges värsta bilförare är instängd i Big Brother. Foto: Daniel Ohlsson/TV11

Gurkan





Jag sa till mig själv nej inte Big Brother igen. Jag ska inte  titta men ändå tittar jag*skratt*
Har man tittat en gång så fortsätter man.Det är ju roligt att titta på alla människor med olika  personligheter,
Man liksom fastnar.*hahha*



 ska jag titta på det på webben,. Missade det i går :(

Tur att man har datorn så man kolla på sånt om man missar det

*Take care*


Puss till Linda för jag vet att du läser min blogg. Love u sötis


Kommentarer

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2011-03-22 22:28:45

BB var jag besatt av ett tag men det var nog vid nystarten av det ungefär.

Man blir beroende :P



Hur är allt med dig, mår du bra?



Kram

Postat av: Petra

Publicerad 2011-03-23 09:02:47

Här har du en till som fastnat. =) Gurkan är en skön typ, var min absoluta favorit först men det stör mig lite nu att han tydligen är en sån homofob. Med tanke på hur han behandlar Vanessa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela