Angel

Björn Axén Urban Luxurious Glow Shine Cream

Publicerad 2011-03-13 14:00:07 i Angel gillar,

Björn Axén Urban Luxurious Glow Shine CreamViktlös stjärnglans med medium stadga för lätt definition. Anti-frizz-effekt trollar bort flygigt hår och ger lyster. Innehåller värme- och UV-skydd som bibehåller hårets kvalitet och färg. Massera ut en liten mängd i handflatorna och stryk över torrt hår, eller applicera i handdukstorrt hår ochföna.

Finns på eleven.se




Den här produkten är kanon för mitt hår.Jag får lätt flygigt hår  jag fönar mitt hår mycket så denna produkten är jättebra,. Håret blir mjukt och lätt att  borsta och ger glans :) Håret är viktigt för mig. Vill ha ett hår som ser friskt och elegant ut.
Välvårdat och fräscht!
Ett stort plus också att det är en cool   design på flaskan och det gillar jag.

 Köp!


Kommentarer

Postat av: BEAUTY SECRETS

Publicerad 2011-03-14 12:39:48

Vilken bra tips! Måste köpas!!

:)



Aww tack, vad gullig du är! Är glad för att kunna inspirera, det är hela meningen faktiskt med min blogg.:)



Hoppas du har en underbar vecka!<3

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-14 12:55:41

Hej!:) allt bra idag?:)

tänkte bara tipsa dig om en sida, nämligen Bloppfashion.se! om du har kläder/skor/väskor som du inte använder kan du sälja dessa på denna sida, du får även mer trafik till din blogg då du registrerar den!:) just nu säljer jag 2 par högklackade skor och en snygg aftonväska, om du vill kika på de kan du klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bloppfashion.html#comment

Postat av: tina

Publicerad 2011-03-14 13:31:32

var med i dagens blogg i min blogg:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela