Angel

En dag på stan med mig själv som sällskap

Publicerad 2011-03-25 17:53:24 i Allmänt,



Foto; Jag

I dag har jag varit i stan med mig själv som sällslkap och det var trevligt:)
Jag trivs bra i mitt egna sällskap och jag behöver inte alltid ha med mig kompisar eller sambon överallt

Jag besökte Göteborgs konstmuseum för att titta på konst och foto.
och så blev det det en tur till mc Donalds, Jag äter alltid samma meny liten hamburgare och mellan  milkshake jordgubbe
Men i dag  var  maskinen sönder så de blev ingen jordgubb utan vanilj .Okej var det  men inte alls lika gott som jordgubb..

Satt på  donken och funderlurade och tittade på folk.Folk som stressar  och folk som pratar om allt möjligt

Det var faktikst skönt att sitta där själv och fundera på livet  och annat
Ingen stress alls. Bara vara :)
Blev ett besök på  Kapp Ahl med. hittade en söt vit tunika som passar bra till mina leggings*jippe*
Jag hade ju en rabatt kupong med så de var kanon!
*Love*rabattkuponger
Köpte  också färg och duk  på inex*l*
Folk tittade  när jag kom med min påse och duk. Kanske  dom funderade och tänkte
Undra  vad det är hon ska måla ?*l*
En konstnär tänkte dom kanske. Trevligt :)
Slitsamt att vara konstnär först ska  man bära tunga påsar med färg och stora dukar och sedan ska man skapa:)
Inget lätt yrke men jag älskar det.
Jag är trött nu och fossingarna värker eftér en dag i stan men det var trevligt att komma ut och se  folk :)
Det blir nog en tur   in till stan med mig själv som sällskap  snart igen.
Man vet aldrig  vad  jag hittar på :)
Gubben och jag ska äta våfflor i kväll *Mums*Jag älskar våfflor och jag  kommer nog äta  för mycket som vanligt så min mage kommer nog att  se ut som en spärrballong  fast det gör  den ju jämt*s*

*Love* Angel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela