Angel

*Funderaringar om livet*

Publicerad 2011-03-29 10:30:19 i Allmänt,


Ny dag nya tag :)
I natt sov jag bättre. Har inte sovit så bra det senaste. Känt mig så trött och hängig

Funderar  för mycket. Oroar mig.
Jag funderar mycket på Regina.  kompisen som gck bort den 17 mars.Hon blev  bara 34 år gammal. Samma ålder som mig
 Efter ett sånt här tragiskt dödfall så får man en tankeställare.

Jag sa till min sambo börja träna och rör på  dig.Jag är livrädd att förlora honom
Han är  lite för rund och rör sig inte så mycket. Ofta trött och hängig.

I dag ska jag i alla fall träna Zumba. Känns lite motigt att gå dit bara men jag ska ta mig i kragen och  gå
För jag mår mycket bättre efteråt och känner mig fräsch!

Lets Zumba!

Nu blir det te och lite frukost och sedan kolla lite på webb tv.

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela