Angel

Hej här är jag!

Publicerad 2011-03-31 09:14:22 i Allmänt,



Foto; taget i går.

Jag har invigt min vårjacka nu och min gröna sjaj :) Kände mig så fin :)
Jag har dessutom blivit smalare i ansiktet *ler*
I dag blir det en jogginrunda på 4 km. Den som jag brukar ta i mina nya springkläder

Jag lär ju synas i min knallrosa jacka*hihi*

Men det är bara kul!

Mamma och pappa tyckte att det var jättekul att jag  hade köpt  nya springkläder och jag och pappa ska springa i skatås tillsammans snart :)

Jag sprang ju många lopp när jag var yngre och var snabb så tränar jag  så kan jag bli snabb igen.
Bla  skärhamsjoggen, lilla gbg varvet, lilla lidingöloppet.

Bara att träna så jag kan få upp min kondis igen och bli snabb.. Tror det kommer komma rätt snabbt igen.

Nu blir det te och frukost och sedan ska jag bege mig ut en runda.


Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela