Angel

Joggingtur i det fina vädret!

Publicerad 2011-03-29 16:30:21 i Angel gillar,


Det blev ingen Zumba  utan det blev en jogging tur i stället:)
Det var verkligen härligt att vara ute i solen och i den friska luften
Får passa på att vara ute nu när det är så fint väder.

Jag sprang 4 km :) Stolt över mig själv som tog mig ut.

Jag har en del extra kilon att bära på och jag vill bli av med dom..

Ska allt fortsätta  jogga nu. Kändes så bra efteråt och det är ju gratis med
Bara ett par bra springskor och  en bra sportbh

Jag har en sportbh från stay in place som kostade en del men så har den också hållt i många år och den håller verkligen mina bobbisar på plats för jag har ju rätt stora*s*

Lite jobbigt när man ska springa faktikst*hahah*Men jag får vara glad att dom är friska och fina.
Gubben klagar ju inte direkt*skratt*

Mina springskor är av märket asics och är jättebra. Köpte  också för flera år sedan men är fortfarande bra :)

Jag mår toppen nu!
Känner mig så fräsch och lugn och harmonisk!
Motion är det bästa botemedlet mot all

Nu blir det te :)
Jag är ju en teoman*s* Undra hur många koppar te jag dricker varje dag?*Hmmm* Funderlurar!
Nej ingen aning faktikst!
Men att dricka te innan läggdags är inte en bra ide...Man får ju springa på toa hela natten då*fniss*
Puss på nosen.









Kommentarer

Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Publicerad 2011-03-30 18:28:16

Duktigt gjort av dig att springa 4 km! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela