Angel

Vår!!

Publicerad 2011-03-28 17:07:26 i Angel gillar,



                        Vilket underbart väder det är i dag :)

 I dag har jag städat här hemma. tagigt hand om tvätten. sorterat m,m. Alltid en massa måsten men skönt när det är klart!

Sedan så tog jag en promenad till Coop för att handla lite  mat och annat som  jag behöver.

Invigde vårjackan också.:) Äntligen!Som jag har  längtat!

Det var skönt att komma ut få sol på nosen och frisk luft Se lite människor och annat  än bara 4 väggar.

Efter promenaden så satte jag mig på balkongen  med en bra bok och min  tekopp  och  njöt av solen :)

Jag blir så glad  när solen kommer. Får energi och blir pigg.Hoppas att  den är här för att stanna ..

Nu är det vår!!*Jippe!!!


*Love* Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela