Angel

6 km runda med min fina vän

Publicerad 2011-05-19 15:39:15 i Allmänt,



I dag sprang jag och min fina  vän en  runda på 6 km :) I dag var det motigt och jobbigt och jag kände mig så trött

Kände att  orkar jag springa i dag ? Men jag messade min fina vän  och hon svarade  direkt ja vi springer!

Härligt!
Nu mår jag toppen..Känner mig så lugn och harmonisk.Blev så trött så jag sov en stund och det skönt!

Nu dricker jag te och bara är.

Solen sken och fåglarna kvittrade när vi sprang i dag  nere vid hamnen och då kände jag livet är underbart!

Att få leva är en gåva. Va rädd om ditt liv!

Ha de!

Kommentarer

Postat av: ☆ m a l i n .

Publicerad 2011-05-23 17:43:19

6 km oj det skulle jag aldrig orka haha.. bra gjort :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela