Angel

lavender olja för fossingar/Yves Rocher

Publicerad 2011-05-16 23:47:56 i Angel gillar,



Mina stackars fossingar  blev jätteglada nu  när jag scrubbat  dom och smörjt in mig med härlig lavender olja

Lavender oljan ser ni på bilden. 

Jag brukar glömma mina fossongar och till sist får jag hälsprickor i dom och den gör verkligen ont
Får ta hand om dom bättre man ska ju gå på sina fossingar hela livet
Mmmm, Nu luktar mina fossingar lavender *MUMS*

Dom är jätteglada nu :)

Nu ska jag krypa ner och sussa..

Är trött!



Kommentarer

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2011-05-16 23:59:44

Det där kanske man borde prova. Jag glömmer mina fötter med. Tänk egentligen hur viktiga de är.



Lavendel som är så gott. Sov så gott och dröm sött.



Kramar

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-05-19 18:04:28

Den fotcremen är jätte bra :) jag använder samma! och lavendel doftar underbart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela