Angel

Life is hard

Publicerad 2011-05-16 14:25:26 i Allmänt,



 Hej alla!

Jag mår sådär. Känner mig inte  på topp. Utan trött och hängig men jag kämpar på. Trots motgångar efter motgångar

Jag  vill så gärna ha ett jobb.. Ett på 50% men det är svårt att få . Får ingen hjälp nånstans. Af slussar bara runt mig till olika handledare och säger  en massa men inget händer :( Det är jag som får fixa det  själv. jag behöver ju stöttning och hjälp att komma ut.Jag mår skit av att vara hemma.. dagarna  går på nått konstigt sätt men jag känner ingen ork till något.Trött och ledsen pga av detta

Livet är så orättvist! ´Medan en del får allt  får andra inget!


Hur mycket man än kämpar och kämpar kommer man ingen vart! Jag om någon vet hur tufft livet  kan vara

Jag har trampat på så många törnar och fått skit  efter skit. Motgång efter motgång! När blir det min tur?

Jag kan jag med, Men ingen ger mig en chans!Jag  går på intevju men jag blir  bedömd direkt!Ingen chans

Du har inte jobbat ,bla bla men hur ska jag   kunna jobba när ingen ger mig en chans? Fattar inte  alls!

Jag är enormt tacksam och glad över min underbara  familj min sambo och mina underbara vänner som stöttar mig och finns  där  för mig..Ni är allt för mig!

Jag är så glad över att jag är moster till två underbara killar som jag tycker så mycket om..
I bland  vill jag inte ens  gå upp utan ligga i sängen hela dagen, Gräva ner mig men jag är så envis och kämpar på ändå.

Fast orken inte finns eller lusten till något så kämpar jag..Jag vill så mycket och kan så mycket! Om någon bara  kunde ge mig en chans!Jag vill jobba och kan jobba..Ge mig en chans!

*SUUUCK*


livet är tufft. Tro mig jag vet.

Kommentarer

Postat av: BEAUTY SECRETS

Publicerad 2011-05-16 19:04:22

Så jobbigt! Man blir utmattad av att vara arbetslös, det har jag också erfarenhet av. Man lever med konstant stress för att inte ha jobb och man får lätt dålig självkänsla. Jag hoppas verkligen att du hittar något!! Det är svårt men ge inte upp!!



Varma kramar!<3

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2011-05-17 00:04:39

Älskade vännen. Det du skriver känner så många igen sig i och du är inte ensam. Det är helt fel hur vissa folk bara går på arbetsreferenser? De borde ju gå på personligheten...Skulle de göra de så skulle du få jobb direkt!

En dag kommer du gå riktigt långt och jobba med det du verkligen vill - jag kan lova dig det!

Du har ett hjärta av guld och de som har det brukar det gå bra för i slutändan!



Många Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela