Angel

Hej hej här är jag igen....

Publicerad 2011-11-23 22:57:55 i Allmänt,


 
Hej hej!!

*Vinkar*Här är jag*l*
*Gäspar*Så trött jag är och vilken huvudvärk jag haft i dag*ojojo*
Men som vanligt kämpar jag på envis som jag är.
 Fast i dag ville jag bara ligga  kvar under mitt goa varma täcke och ligga där resten av dan
*mmm*Det lät som en bra idé
Men  jag gick till mitt roliga  och trevliga jobb på mamas retro.

Där trivs jag bra :)

Så glad att  jag har något att  göra på  dagarna , komma hemifrån och se annat än fyra vita väggar..

Har  gjort matlådor också.:) Duktiga jag!

Nu ska jag äta nattatmat innan jag ska sussa
Får inte glömma att dutta på min "absolut torr" med... Vilken bra grej det där*l*
Wiiiiiiii! I am loving it!!

Natti natti!!


Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2011-11-24 11:45:00

sv. tack :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-11-24 22:09:39

hua, du påminde mig om att jag måste göra matlådor :P inga kvar! hehe. har du nåt bra tips till matlådor som är bra att frysa in? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela