Angel

Måndagen 24 okt 2011

Publicerad 2011-10-24 19:36:33 i Allmänt,



hej hej dagboken

Jag har varit hemma i dag för jag mår inte bra.
har värk i hela kroppen, hostar sönder mig och huvudvärk :(
Orolig i magen och svettas och fryser om vartannat.*suck* Inte alls kul men det går över.

Jag har kollat på film i soffan  Mammut och en fim till.
Bra  filmer.
Gillar att  titta på film speciell nu när det är så grått och mörkt ute*brr*
Nu är  hösten här..


Nu dricker jag te och  kollar på fejjan och läser olika bloggar.

Måste  roa mig   med något.

Wordfeud är ett spel jag fastnat  för
Finns  för iphone och  Android,,
carro  Gurka heter jag
Adda mig vet jag!

Så spelar vi :)

Kommentarer

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2011-11-02 22:57:12

Vad tiden går fort. Jag hoppas att nu November och resten av året blir kanon för dig fina du!



Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela