Angel

Lördag morgon

Publicerad 2011-09-10 09:16:02 i Allmänt,

Lördag i dag.
 Dricker te  och äter frukost
I dag ska jag och min kompis jobba i mamas retro affären.Så i dag har jag klätt upp mig lite.

Tycker att det är roligt att jobba i affär  för då får jag klä upp mig lite
Gillar ju att göra det.
Hel och ren. Man är ju ansiktet utåt

Så i dag inviger jag min klänning som jag köpte på Hm :) Jättesöt.
En blå  randing med snörning nedanför bysten och med  arm
Känner mig fin i den.Svarta leggings till bli kanon och  en kofta :)

Sov dåligt i natt  magakattaren spökade :( I dag är magen som en spärrballong*:(
Men bara att kämpa på.


I kväll blir det bara lugnt. Myspys med gubben.

Ha en trevlig  lördag!


mamas retro ligger på tredje långgatan 36 Göteborg
Second hand affär /mamma kläder och barnkläder m,m
Lämna gärna in till  oss

Kommentarer

Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Publicerad 2011-09-10 22:46:22

bloglovinbyte? ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela