Angel

En vanlig torsdag i mitt liv

Publicerad 2012-02-09 16:24:22 i Allmänt,

http://www.theochkaffemagasinet.se/index.do


I dag har jag köpt te "Mambo Jambo"   Så nu ska jag dricka te och kura upp i soffan med min bok av Jo nesbo pansarhjärta
Jättebra! Han skriver bra böcker. Ska beställa hans nya tänkte jag.
Har känt mig så trött i dag. dels är jag fortfarande förkyld och hals ont och så har jag den där jobbiga  veckan
*Suck* Så ont!
Aj!!*snyftar* Stackars mig!*l*Går av på mitten snart!..
Nej nu ska  jag  kura upp i soffan med  en kopp te och bara vara

 Nu är det teatime!!


Hej svejs






Kommentarer

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Publicerad 2012-02-09 18:09:30

Ucha krya på dej :)

Postat av: Linn

Publicerad 2012-02-09 20:37:35

Kika gärna in och delta i min tävling där du kan vinna ett valfritt smycke!



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Publicerad 2012-02-13 10:31:36

Ja de är skönt att kunna gå ner nå kg de behövs :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela