Angel

Jakten på en Bh

Publicerad 2012-03-20 11:12:59 i Allmänt,



I går efter kursen  så åkte jag  till backaplan för att leta efter en Bh. ...Först in på kapp Ahl men hittade ingenting där.
Går vidare till Lindex och  prövar en massa. suck! För liten kupa. brösten  ser ut som dom är tre..
Svetten  rinner och jag är arg och ireterad,Har den jobbiga  veckan också och då är tålamodet inte     stort.....
Letar vidare prövar och prövar en bh efter den andra med ingenting passar.*morr*

Svetten  rinner och jag tittar mig i spegeln och ser mina   kärlekshantag*usch*.
Blek och fet är jag med..usch! Jag hatar att pröva Bh.
 Jättesvårt när man har stora!Vill ju inte ha en tantbh heller.Till sist hittade jag en svart bh från Trumph. Jippe!!!Hittar också en svart Th-shirt med en ficka på :)*Glad**Love Lindex*

Hittade  en  gossig mysig lång grön munjacka på stadium också:) Bor i den :)
Väl hemma blir det te och bara vara i soffan


Tack och hej!




Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-03-20 18:10:18

samma här. hatar att pröva bh.



Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-03-20 21:34:30

Jag tror faktiskt inte att den perfekta bh:n finns. Eller jag har då inte hittat den. Förmodligen finns den på victoria secrets - men då måste jag åka till New York först=)

Postat av: mimmi

Publicerad 2012-03-22 07:41:06

sv: ja, riktig inspiration!

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2012-03-25 20:33:12

Hej!

Tack för dina ord ♥

Det där problemet har jag oxå och det är fruktansvärt irriterande!

Skönt att du hittade en tillslut och så lite annat.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela