Angel

Vårkänslor!

Publicerad 2013-03-07 17:37:15 i Allmänt,

 
 
Jag har vårkänslor i kroppen!Känner att jag får mer energ.Känns i hela min kropp!
 
I dag såg jag  gatumusikanter på järntorget som spelade  trummor och massa  folk tittade och en man dansade loss till musiken :)Härligt att se"Det var så glädje!Musik kan skänka en  glädje!
 
Jag  ser framemot våren nu och möta nya utmaningar och möjligheter!
Livet är till för att levas  och  jag vill leva och utvecklas!
 
 
  
 
 
Golvet är äntligen lagt i sovrummet :)Jippe!!Det är lycka det!!
Tack och hej!
Nu blir det te och bara vara!
Gubben ska  bjuda mig på thaimat i dag :)Han är snäll han :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela