Angel

Badat badkar med lavender doft

Publicerad 2013-10-28 23:12:00 i Allmänt,

Stormen har avtagit och det har lugnat ner sig här :)
Filmen som jag såg tidigare i dag var superbra :)
Se inlägg nedan..
Den var spännande från början och jag kunde inte slita mig i från den.
*l*Det är inte många filmer som jag kan göra det med
Men den här var en sådan film :)
Nu har jag precis badat badkar med doft av lavender och så tände jag ett ljus :)
Det var mysigt!!Jag brukar alltid ta ett bad innan läggdags så kan jag sova gott sen.
I bland har jag svårt att somna för jag har så mycket tankar i mitt huvud.
Lavender dushcreme från Yves Rocher fungerar perfekt till badet för det luktar gott och så blir det skum :)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-10-29 08:22:10

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2013-10-29 10:11:53

Älskar den duschcremen!

Jo jag sökte faktiskt in till vårsalongen i år, igen...gjorde det för några år sedan och blev lite nedslagen när jag blev refuserad (så hemskt ord!). Men, ja, tog mod till mig och håller nu tummarna. Fast chansen är nog ytterst liten. Så många duktiga konstnärer som söker så konkurrensen är ju benhård.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela