Angel

Det här med jobb?

Publicerad 2013-09-27 17:41:04 i Allmänt,

Jag är konstnär med barnskötar utbildning, Har konst utbildning och haft utställningar i Italien och andra delar. Har datavana, kan prata lite franska och engelska, duktig på datorer, Har en facebook sida med mina tavlor på samt en konst grupp:) Trevlig social, omtänksam, punktlig tänker mer på andra än mig själv. Envis. kämparglöd Bra med vuxna som barn Jag söker jobb efter jobb, kommer på intervju men de skickar ett mejl Tack för visat intresse vi går vidare med en annan sökande!!Varje gång! Blir så ledsen och känner mig värdelös fast jag vet att jag inte är det.. Men samhället är inte uppbyggt för såna som mig tydligen!! Jag kan säga att jag har en nedsatt arbetsförmåga p,g,a av att jag fick en skada som liten och det har gjort att jag har haft det tufft i livet Skörhet heter det och det sitter i min själ och det syns inte på mig för jag ser precis ut som alla andra. Undrar om livet hade varit lättare om vissa saker inte hade hänt? Men jag är ju inte ensam om att vara arbetslös. Många är det! Men jag vill ju ha ett jobb med lön! Jobba, träffa människor känna mig behövd! Varför ger ingen mig en chans???? Bara att ta nya tag igen!! Tekoppen är framme och nu ska jag sätta mig igen en stund och söka jobb! Skam den som ger sig ! Måste ju finnas något till mig därute De som får mig ska vara glada!

Kommentarer

Postat av: bookofems.blogg.se

Publicerad 2013-09-28 09:49:34

vilken söt mugg!!!:D

Postat av: mette

Publicerad 2013-09-30 06:20:11

Håller tummarna för dig att du hittar ett jobb snart :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela