Angel

vem är Angel?

Publicerad 2010-04-05 14:01:37 i Allmänt,



Info om mig

Namn. Caroline
Ålder 30+
Familj.:Sambo, mamma, pappa, mormor, syster. svåger och systerson
Bor, Göteborg
Yrke: konstnär

Gör helst en ledig dag

Målar. fotograferar. umgås med sambo, familj. vänner

Musiksmak
Stort fan av Depeche Mode

Har en syntperiod just nu och lyssnar också mycket på Coverant.

Mitt hem
Älskar inredning så  mitt och sambons hem är ombonat  med  mycket färg dom matchar med varandra
mina tavlor  är på väggarna.har en hylla i vardagsrummet med konst/design böcker.
En tavla från new york finns över teven som pappa tagigt.
Har ett arbetsrum där jag målar och leker med mina bilder.
Har mitt stafli här inne .


Gillar

Min sambo. min familj. strosa runt på konstgallerier och inredningsaffärer.
Gå på   cafe , fotografera och måla.
Krama och pussa på sambon.Lösa korsord
Gå på bio, resa


ogillar

Falska människor, skitsnack. rök, kaffe,


Laster
Rödvin. salta godisar. choklad. dödskalle godisar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela