Angel

Fredag!

Publicerad 2011-12-16 18:06:50 i Allmänt,



Hej hej Bloggen
Nu är det fredag igen*l*
I dag har jag varit så trött*Gäspar* Ville bara ligga kvar under mitt varma  goa täcke  och mysa.
Har varit segt på jobbet inte mycket kunder
 
Nu  hänger det  två tavlor som jag målat på väggen på jobbet*l* Jättekul!!
Så glad att de får hänga där.Nu kan alla se!

Precis utanför  där jag och gubben bor så  snubblar jag på mina egna fötter och skrapar upp mina knäskålar så  det värker och gör ont!

Båda knäskålarna är svullna och det värker som bara den *snyft*Snackars mig!
Hmm,  pratade med mamsi och hon sa
Du har hållt dig länge på bena nu*skratt*
Ja i bland så snubblar jag och folk tror kanske att jag är lite lullig men det är  jag  inte.Nej jag snubblar  på mina egna  ben* hahah*Går i mina egna tankar och vips så snubblar jag.
Nu ska jag ta hand om mina stackars knän..
Ska hålla mig inne resten av kvällen ...Nog bäst det*Skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela