Angel

Ny dag.

Publicerad 2011-03-16 11:32:08 i Allmänt,



Hej!

 Solen skiner och jag känner att våren är på väg! Hoppas jag i alla fall. Är så less på vintern och kylan nu.

Sitter och dricker te, Teoman som jag är*hihi*
Funderlurar på allt möjligt!

I kväll ska jag träna Afro Dance:)Ska bli skönt att röra på sig och skaka loss.

Det behöver jag göra :)Tycker att det är skönt att träna.Man mår så bra efteråt. Känner sig fräsch som en ny människa.
Redo att ta nya tag.

Annars  händer det inte så mycket i mitt liv just nu.
I går hade hade jag besök av mina söta föräldrar.Mamma fixade och donade lite här hemma.
Satte upp nya fina vårgardiner i vardagsrummet och i köket.
Hon får gärna fixa och dona här hemma :)Det är bara roligt för mamma har ju bra smak och hittar alltid så fina saker.
De hade också köpt en fotobok till mig så jag kan få inspiration till kommande bilder :)

Jag är så tacksam över att jag har så fina föräldrar som alltid  ställer upp och finns där för mig.

För mitt liv har varit fullt med motgångar och jag får fortfarande en del motgångar men de som känner mig vet att jag tar mig igenom det.Jag är en fighter!

Nu ser jag framemot  utställningen i backa :)Ska bli jätteroligt!
Jag håller på att välja ut tavlor.

Nu ska jag  dricka te och  gå ut på balkongen ovh få lite sol på nosen och andas vår!

I kväll ska jag skaka rumpa på afro dance :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela