Angel

Dust it perfekt för mitt hår :)

Publicerad 2011-05-22 20:18:04 i Angel gillar,

Schwarzkopf Osis Dust it - Puder i gruppen Herr / Hårvård / Styling hos Lyko Hair AB (16-02)
En produkt som jag inte klarar mig utan.
Jag  vill ha volym i mitt hår. Jag är inte så förtjust i hårspray eftersom mitt hår blir så torrt och sprött av det.
Jag pudrar lite i hårbotten och rufsar till det och jag får volym :)
Perfekt! Jag har prövat många olika produkter men inte riktigt fastnat för någon
Men nu har jag det :) Dust it! Är perfekt och passar perfekt i min handväska
Vill du ha volym? Just Dust it!



Kommentarer

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Publicerad 2011-05-22 20:35:32

Synd bara att den inte görs i svart pulver, för jag tycker att mörkt hår blir dammigt och lite gråaktigt av det. Funkar bättre på mig nu när jag har några ljusare nyanser. Proffs har en likadan produkt - som funkar precis lika bra, men för en tredjedel av priset.

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2011-05-23 21:08:45

Den produkten är jätte bra tycker jag.



Jobbigt med migränen igår, hoppas det är bättre idag.



kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela