Angel

Nya tag!

Publicerad 2012-04-01 16:33:10 i träning,


I dag tog jag mig i kragen och bestämde  mig för att ge mig ut på en jogging runda.
Det var motigt men  envis  som jag är så kämpade jag på. Jag ska klara detta! Svetten rann och hjärtat pumpade och jag var anfådd och fick håll. Men jag klarade det!!Jag  körde intervall träning.:) Jag log och var glad och mötte andra joggare och det tittade och log när jag kom joggandes. Jag körde min  rosa outfit så jag syntes.:)Snygg tjej som kommer joggandes*l*
Nu är jag trött i kroppen men ja är så glad och stolt över mig själv att jag gjorde det. Nya tag! Nu ska fettet bort!Nu ska jag försöka komma tillb aka till min slimmade kropp som jag hade för några år sedan.

Jag vill inte vara tjock  längre!

Kommentarer

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Publicerad 2012-04-05 17:05:28

sv: tack tack :D!

Postat av: Becca

Publicerad 2012-04-05 17:10:13

svar: tack så mycket :) !

Postat av: anna

Publicerad 2012-04-08 12:42:04

Vad duktig du var som tog dig ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela