Angel

Klippt mig.

Publicerad 2012-02-14 17:09:53 i Angel gillar,



I min nya fina  frisyr

I dag så  har jag klippt mig . Mitt hår var torrt och sprött och det kliade som bara den i hårbotten :(
Min vanliga frisör hade inet tid i dag så jag tog en promenad på avenyn och slank in på Panache där har jag inte  vart på flera år   så jag gick in där och fick en tid direkt :)
Det var en sån befrielse att bli av med allt torrt    hår och  bli kort hårig :)
Jag trivs i kort   hår /page  går aldrig ur en klassisk  frisyr
Frisören sa att jag hade väldigt torrt  hår och det var rött i hårbotten så hon tvättade mitt hår med matrix som luktade  mumma.:)Så nu har jag bestämt att köpa det scampot  för håret blev så lent och skönt :)
Sedan så prövade hon morrocanoil i mitt hår :)
Vips så blev håret mjukt och skönt och fick lyster och frisören sa du har så fint hår
Tänk vad lite som behövdes  för att göra ditt hår friskt igen :)

  så en flaska  morrocanoil behandling  fick följa med mig hem :)
Håret skiner och är så mjukt!

Tänk vad gubben kommer bli glad nu när håret är mjukt och  skönt :)Han gillar att pilla i det*l*
Jag älskar min nya frisyr :)
Det är jag! 

Kommentarer

Postat av: B R O W N S U G A R

Publicerad 2012-02-14 18:39:11

Tack så mkt ! :)

Glad alla ♥ dag!

Postat av: JENNIE

Publicerad 2012-02-15 22:58:49

DU BLEV JÄTTEIN!

Postat av: Angel(Konstnär)

Publicerad 2012-02-16 19:14:36

tack :)

Postat av: jenny

Publicerad 2012-02-21 13:41:23

Snyggt! du passar grymt bra i page :)



sv: tack! ja de e så sant som de e sagt,en kram kan ge en trygghets känsla o lite bekräftelse vilket alla människor behöver :)!



hoppas du har en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela