Angel

Hej hej här är jag igen....

Publicerad 2012-01-16 19:11:31 i Allmänt,



Hej hopp!

Nu är  jag tillbaka igen! Jippe säger alla då*s*
Så roligt att ni vill läsa min blogg  och följa min vardag
I dag har jag varit på kurs  på redbergsgården

Det ingår i jobbet på mamas retro..Hmmm.Bra att kunna  men i dag var jag  inte med riktigt!
Var  i min egna lilla värld.*skratt! Det är jag ofta.

Efter kursen så slank jag in på kicks  för att köpa hårfärg och läppglans*mmm*
Älskar läppglans.Den var dessutom på rea*Jippe*
Någon rosa nyans..Blir säkert snyggt!

Väl hemma så  åt  jag fiskbullar ...Jag gillar fiskbullar. Det är jättegott och nyttigt!
Så gjorde jag matlåda  till jobbet, kycklingwok med ris*Mumma*
Så det ska jag äta i morgon:)

Färgat håret har jag med gjort.Mörkbrunt:)
Jag kör med min stil mörkbrun page :)
Pappa säger troll till mig för att jag ser ut som ett troll i håret eftersom de står åt alla håll*skratt!
Ett chamtroll.

Nu ska jag koka te "Höstkimmer"
Jag är teoman. Så tekokaren får  jobba hårt..Nackdelen är att jag dricker så mycket te så jag inte kan sova på natten   för att jag  får springa på toa hela tiden*skratt*
Men men  gott är  det


xxxxxxxxxxxxxxxxx  Kråkfötterna är tillbaka   XXXXXXXXXX




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela